6870 gràcies!!

Abans d'ahir, 9 de novembre de 2014, gairebé 7.000 garriguencs i garriguenques van exercir el seu dret a decidir quin és el futur polític que volen per a Catalunya, desoint deliberadament la campanya de la por, l'amenaça, la coacció i el menyspreu que han professat tant el govern espanyol del PP com la resta de forces polítiques i socials nacionalistes espanyoles (C's, PxC, SCC...).

En una mobilització civil sense precedents en la història d'aquest país, a la qual s'ha arribat gràcies a la pressió popular, el poble català ha desobeït de forma massiva la voluntat de silenciar-lo. Més de 2.300.000 a Catalunya i l'Aran, amb l'ajut abnegat, incansable i voluntari de més de 40.000 persones, s'han  manifestat lliurement, atorgant, a més, el 81% dels vots (un 87,42%, amb 6006 vots, a la Garriga) a l'opció de la ruptura expressa amb l'status quo polític vigent.

Per això manifestem:

El nostre agraïment a totes les persones que van participar-hi, certificant, el dia 9 més que mai, que som un poble sobirà que vol decidir sobre el seu futur. La mobilització popular és i continuarà sent la garantia davant qualsevol intent de renúncia.

- El nostre reiterat agraïment als milers i milers de persones voluntàries que van fer possible que la jornada transcorregués amb normalitat i amb garanties per a l'exercici de la llibertat d'expressió.

lliures. Avancem per canviar-ho tot.

El dia 9 de novembre hem decidit independència, i que per arribar-hi cal un camí marcat per la transparència, la participació, la publicitat, la pluralitat i el dret a decidir. I, per aquest motiu cal el disseny d'un procés participatiu que contempli els mecanismes, temps, condicions, format, espais i procediment de debat i decisió popular per a la redacció de les noves bases constituents. Perquè la construcció democràtica del nou país només serà possible a partir de la participació popular.