#araéslhora de desobeir!

Benvolguts i benvolgudes,

el camí traçat cap a la celebració d'una consulta per decidir el futur polític del Principat de Catalunya entra en un escenari en què els esdeveniments s'acceleren i la tensió política esdevé creixent.

Ben aviat tindrem aprovada la llei de consultes populars i molt probablement, la seva prohibició per part de l'estat espanyol, serà immediata. En aquest context la mobilització popular és un factor clau per assegurar l'exercici del nostre dret a decidir el futur polític d'aquesta part dels Països Catalans.

És per això que us convidem a sumar-vos a mostrar el nostre rebuig a les prohibicions de l'estat, en la mesura en què es produeixin i tan bon punt es produeixin, davant de l'Ajuntament. El dia que la institució estatal de torn triï la via de la imposició per silenciar la veu del poble català, ens concentrarem a les 19h per mostrar que estem resolts a fer valer el dret democràtic d'expressar-nos amb llibertat.
#araéslhora de desobeir!