Escapcem el capitalisme global construïm l’alternativa

Aquesta és una crisi global que afecta el funcionament i les bases del mateix sistema econòmic dominant que genera, de manera intrínseca al seu funcionament, unes desigualtats creixents entre els diferents sectors de la població i una acumulació de capital en molt poques mans.

És per això que, des de la Candidatura d’Unitat Popular (CUP), apostem per la transformació de l’actual model econòmic mundial com a única via per posar fi a les desigualtats generades pel sistema capitalista i per iniciar el camí de consolidació d’una economia al servei d’una societat sostenible. Aquest canvi és a les nostres mans, les dels treballadors i les treballadores, i només arribarà a través de la presa de consciència, la unitat de les classes populars d’arreu i la mobilització com a eina de transformació.

Aquest treball que us presentem aporta propostes tant de caràcter global com municipal per fer front a aquesta crisi, més enllà dels petits canvis en el sistema, i aposta de manera decidida per la transformació social.