La CUP insta els agents polítics i socials a convocar una vaga general que posi fi a l’orgia neoliberal

La CUP ha valorat avui les mobilitzacions que ahir van tenir lloc arreu dels Països Catalans i les ha interpretat com una senyal més que hi ha una majoria social que “està farta” i que “ja fa massa temps que els actuals gestors de les institucions han sobrepassat tots els límits”.

La formació de l’esquerra independentista ha valorat que “no n’hi ha prou amb una mobilització puntual”, sinó que “cal que els agents polítics i socials es plantin i acordin una dinàmica de mobilitzacions i de lluita de llarg abast que posi fi a l’orgia neoliberal dirigida des de Brusel·les que amb tant de gust apliquen els governs del PP i de CiU i que fins ara aplicava el PSOE”. En aquest sentit, el portaveu de la CUP Xavier Angelergues ha afirmat que el primera pas d’aquesta dinàmica podria ser “la convocatòria d’una vaga general a nivell de Països Catalans”.

Segons la CUP “hi ha alternatives a les retallades, però aquestes no passen ni per substituir PP i CiU pels que estaven abans que ells, ni per concerts econòmics que reforcen la dominació espanyola”. Des de la perspectiva d’Angelergues “només a través de la plena sobirania econòmica dels Països Catalans podrem disposar dels nostres propis recursos i mirar de sortir de la crisi pensant en el benefici de la majoria del nostre poble”.

Per a més informació podeu posar-vos en contacte amb el 615.145.977 (Jordi) o el 609.74.64.79 (Pau)

La seu nacional de la Candidatura d’Unitat Popular es troba a la Plaça de Gispert, 4, 1er de Manresa (El Bages)

També podeu enviar-nos un correu a [email protected] o bé accedir al web www.cup.cat