La solidaritat, la tendresa dels pobles.

Fugint de les bombes de la guerra, camí de l’exili milers de persones han topat amb les polítiques antipersones de la Unió Europea: són tancades en camps de refugiats igual que van tancar als nostres avis i àvies a Ribesaltes i Argelers.

Som conscients que aquesta situació requereix de solucions polítiques, que ens cal construir alternatives sòlides al capitalisme dèspota i teixir xarxes de suport que uneixin els pobles amb llaços de solidaritat més enllà dels interessos econòmics. Però mentre batallem per a que les fronteres mai siguin un impediment per al desenvolupament personal i social de les persones, cal que donem la resposta solidària que la Unió Europea està negant.

Des de la CUP de la Garriga volem animar-vos a posar el vostre granet de sorra en millorar la quotidianitat de les persones refugiades. Nosaltres hem fet una donació a Brigada a Idomeni, un espai d’autoorganització a la comarca en el que participa un company de l’assemblea local de la CUP. Aquest col·lectiu s’organitza per anar de manera voluntària als camps on les persones esperen ser deportades a Turquia davant la (criminal) negativa de la Unió Europea. Allà procuren atendre les necessitats d’urgència de les persones refugiades d’Idomeni i dels camps del voltant.

Pots fer la teva donació a ES62 1491 0001 2920 6511 7927 amb el concepte “REFUGIADES”.