Propostes de la de CUP la Garriga sobre la negociació d’ordenances fiscals i els pressupostos municipals ‘23

Els pressupostos municipals, les Ordenances fiscals i els preus públics són tres instruments de gran incidència política i representen una de les principals eines amb les quals l’Ajuntament pot tenir un paper rellevant en la redistribució de la riquesa i per repensar el model de poble que volem.

En aquest sentit, des de la CUP aportem propostes en la negociació del pressupost del curs vinent perquè incorporin els principals valors i principis polítics que ens defineixen. La justícia social, el repartiment de la riquesa i del treball, l’eficiència, l’educació, la cultura com a espai de creació i cohesió social, la transparència, les polítiques feministes, la sostenibilitat o la municipalització de béns i serveis són doncs elements que defineixen les nostres propostes.

En aquest sentit, us presentem les 51 propostes que hem fet per a la negociació de pressupostos d’aquest any, propostes que prioritzen canvis en la mobilitat, accés a l’habitatge digne, defensa dels serveis municipals i canvis en l’espai públic per a fer el poble més amable per a tothom.

Trobareu el document presentat a la pestanya lateral.