Notícies de La Garriga

l'1 d'octubre la gent ha guanyat la por. La gent ha guanyat a la força bruta!

Des de la CUP volem mostrar el nostre agraïment i amor infinit per totes aquelles que avui han defensat amb els seus cossos les urnes i la democràcia i han fet possible el referèndum. Un record, també, i una abraçada per totes les persones ferides, les seves famílies i les seves amigues i companyes.

Aquest darrer divendres 8, vam sortir al carrer en defensa del referèndu davant phohibicions i suspensions!

Amb la participació de:

David Bassa
Cap d’informatius de Tv3

Tània Verge
Profesora de Ciència Política i activista de Feministes per la independència

Àlex Romaguera
Periodista especialitzat en Drets Polítics i Socials i Memòria Històrica

Marc Martínez Amat
Cap de Política de RAC1

retorn social cup la garriga

Què és el retorn social?

Actualment, l’Ajuntament de la Garriga disposa d’un ROM aprovat per últim cop el 22 d’abril de 2009 i s’està treballant, des de la comissió de Participació Ciutadana (a la que participem com a Grup municipal), per adequar-lo a les necessitats actuals i millorar l’eficiència del funcionament de l’Ajuntament.

Mitjançant el present escrit, formulem al·legacions al Projecte de Reurbanització del Carrer Banys entre el carrer Figueral i la Doma:

Us convidem a la presentació del llibre de Lluc Salellas i Vilar; No t'espanti aquest vent. Reflexions per a una esquerra del s.XXI.

Aquest any 2017, des de la CUP hem fet 11 propostes de millora al pressupost municipal.  Pensem que com a candidatura tenim la responsabilitat d’aportar el nostre posicionament a l’equip de Govern per tal de vetllar per la justícia social i la democràcia participativa, tal com esmenta el nostre Programa Polític: document que vertebra el pensament i l’acció política que realitzem a l’Ajuntament i al poble de la Garriga.

Participa i digues què faries amb el romanent dels pressupostos d'enguany

Enquesta de participació

Pàgines