Retribucions CUP la Garriga

És per això que considerem bàsic publicar les atribucions de les nostres dues regidores en aquest nou mandat. Recordem que no reben un sou si no retribucions per assistència a comissions polítiques i sessions plenàries. Així doncs les xifres que exposem son variables, les quantitats mensuals variaran en funció de si es convoquen o no tant les comissions polítiques de treball com els plens ordinaris o extraordinaris on estan convocades les regidores. A més, si per causes no previstes, no assisteixen a les reunions tampoc rebran les atribucions estipulades. En aquest sentit també cal fer esment a la Junta de Govern Local, en la qual la CUP hi té torn assignat a partir del 2020. Recordem que les regidores de l’oposició hi participen de forma rotativa com s’especifica en el reglament orgànic municipal
(ROM).

La Candidatura d’Unitat Popular de la Garriga per tal de refermar davant de la ciutadania el seu compromís de treballar, amb rigor i transparència, vol fer que la seva presència institucional sigui testimoni de com desenvolupar l’activitat política amb honestedat i compromís de servei.